Το HUMBA θα υποστηρίζει πάντα events και projects σαν το παρακάτω. Για διαβάστε προσέκτικα, και ελάτε για κυριακάτικη βραδυνή μπίρα (την επόμενη είναι αργία, πιείτε άφοβα):
Τhe Tony Cascarino Syndrome vol.02
Κυριακή 27 Οκτωβρίου / 21.00
Indie, Garage, Post Punk, Waves, Gaze, Synths, Alcohol, Football Addicts, Panini Sticker Lovers…
Κυριακή 27 Οκτωβρίου / 21.00
Indie, Garage, Post Punk, Waves, Gaze, Synths, Alcohol, Football Addicts, Panini Sticker Lovers…
on pitch: mr. X of Indieground & Johnny Negri
Bartesera (Κολοκοτρώνη 25 – στοά Πραξιτέλους, Αθήνα)
Bartesera (Κολοκοτρώνη 25 – στοά Πραξιτέλους, Αθήνα)
Supported by: HUMBA! και Indieground Radio
To “Tony Cascarino Syndrome” είναι ένα μηνιαίο dj set όπου 2 φίλοι εισβάλλουν στον αγωνιστικό χώρο των decks και μοιράζονται κοινή αγάπη σε μουσικές, αλκοόλ και ποδόσφαιρο. Αυτά συνθέτουν και τα χαρακτηριστικά του event, από την επιλογή του τίτλου που δανείζεται το όνομα του συγκεκριμένου Ιρλανδού ποδοσφαιρικού θρύλου αλλά και την εικονογράφηση κάθε αφίσας, όπου παρουσιάζονται διάφορες αναγνωρίσιμες cult ποδοσφαιρικές περσόνες σε παραλλαγές. Σε κάθε event δεν λείπουν επίσης και αυτοκόλλητα με τους εικονογραφημένους ποδοσφαιριστές προς συμπλήρωση ενός panini-τύπου album, για όσους έχουν ακόμα ισχυρές αναφορές στα παιδικά τους χρόνια…
Ποιο ρόμπες δεν γίνεται!
Κάνετε παρτάκι σε περιοχή και σε μαγαζιά που φυλάνε μπράβοι-φασίστες και μιλάτε για αντιφασισμό? Τόσος κόσμος του γηπέδου ρισκάρει πράγματα,υπάρχουν νεκροί και εσείς κάνετε δημόσιες σχέσεις?
Σας έλειψε το lifestyle?
Γράφετε για κρίση και μνημόνια, για τα λαικά στρώματα που συνθέτουν το κοινό των γηπέδων και παρτάρετε σε χώρους που κινείται το ανφάν γκατέ και οι φλώροι? Γιατί δεν πάτε και στο κολωνάκι!
Aμα θέλετε να σας γράψει η Athens Voice και η (G)lifo γιατί δεν κάνετε απευθείας καταχώρηση εκεί?
Το περιοδικό εδώ και καιρό διακινείται σε ένα σωρό αυτοοργανωμένους χώρους που είναι ενάντια στην εμπορευματοποίηση ενώ προσπαθεί να αποκαλύψει το “κοινωνικό και πολιτικό νόημα των σπορ”και πάτε και κάνετε εκδήλωση σε μέρη που προάγουν φουλ το απολιτίκ?
Αλήθεια γιατί δεν βγάλατε και κανένα flyer να το μοιράσετε στα στέκια έτσι για να γνωρίσει ο κόσμος που σας διαβάζει για το event?
Τις βλέπετε τις αντιφάσεις, εμπορεύεστε ξερά ή δεν ξέρετε τι σας γίνεται?
(προσωπική καθαρά απάντηση, ως ένας εκ των 2 υπεύθυνων πίσω από το “εγκληματικό” αυτό dj set)
Η κατινιά σε συνδυασμό με τα εξηρτημένα αντανακλαστικά κάποιων αλλά και την διαδικτυακή ελευθεριότητα – ανωνυμία της πίσω-από-μια-οθόνη ανώνυμης συγγραφής, με βάζουν στον κόπο να απαντήσω στο από πάνω, τουλάχιστον ανεύθυνο, σχόλιο.
Για αρχή, το “Tony Cascarino Syndrome” ως event δεν αποτελεί ένα πάρτυ του HUMBA! όπως διέστρεψες στο μυαλό σου αλλά μια προσωπική επιλογή των 2 djs (γράφει η ρημάδα η αφίσα: mr. X of Indieground & Johnny Negri). Στηρίζουμε το εγχείρημα του περιοδικού, το διαβάζουμε, γράφουμε κανα αρθράκι ή εικονογραφούμε ενίοτε, το γουστάρουμε τίγκα στην τελική και ως εκ τούτου θεωρήσαμε πως μια πιο επίσημη αλλά και μίνιμουμ αλληλοστήριξη μπορεί να υπάρξει μέσω της αναφοράς στο HUMBA! στην αφίσα και το “άτυπο” δελτίο τύπου, όπως αντίστοιχα και τα παιδιά του περιοδικού επέλεξαν να ποστάρουν λίγα λόγια σχετικά για το event. Πράματα δηλαδή απλά, πολύ απλά…
Και οι 2 μας τυχαίνει να εργαζόμαστε χρόνια σε διάφορα πόστα (σερβιτόροι, βοηθοί, μπαρμεν, djs) στον επισιτιστικό κλάδο ενώ εγώ προσωπικά, τα τελευταία χρόνια δουλεύω σε κάποια μαγαζιά και ως dj. Τυχαίνει να γνωρίζουμε καλά κι εμείς κάποια πράγματα, καταστάσεις, περιοχές, κλπ για το οποίο μπορούμε να διαβεβαιώσουμε όποιον δεν ξέρει (καθώς από τις αναφορές σου εμφανίζεται μια έντονη μη-σχετικότητα με πράγματα και καταστάσεις) πως το εν λόγω μαγαζί (αλλά και κάποια ακόμα σίγουρα που γνωρίζουμε στη συγκεκριμένη ζώνη) όχι μόνο δεν έχει σχέση με μπραβιλίκια, φασίστες, εξωγήινους ή ότι άλλο, αλλά σε επίπεδο διαχείρισης και συμπεριφοράς “από τα πάνω”, φέρει πολλά περισσότερα ποιοτικά χαρακτηριστικά (απέναντι σε εργαζόμενους, κατέβασμα ρολών σε απεργίες, κ.α.) από πολλά πιο “εναλλακτικά”, “χύμα”, φασεϊκα, ράντικαλ ή δεν ξέρω τί άλλο, μαγαζιά… Και αυτό δεν είναι διαφήμιση, απλά η αλήθεια. Το τί αφορά άλλα μαγαζιά (πολλά, λίγα, δεν έχει σημασία) και καταστάσεις δεν απασχολεί το συγκεκριμένο μέρος, εκτός αν κάνεις γούστα με αντιλήψεις συλλογικής ευθύνης και σχετική ισοπέδωση.
Σαν άνθρωποι, γνωρίζουμε πολύ καλά πως το “ανφάν γκατέ και οι φλώροι” βρίσκονται παντού, ανεξαρτήτως μουτσούνας, ενδυματολογικών επιλογών, μουσικών ακουσμάτων, σε πολλές περιοχές (είτε είναι βολτούλα στα Εξάρχεια “γιατί είναι φάσσση”, είτε στο Γκάζι, το Κολωνάκι και δεν ξέρω πού αλλού).
Σαν οπαδοί επίσης (ναι, τυχαίνει να είμαστε και αυτό), πέραν της γηπεδικής μας παρουσίας, τυχαίνει να έχουμε ενεργή συμμετοχή σε συγκεκριμένες κινήσεις εντός/εκτός γηπέδου και συγκεκριμένα εγχειρήματα εδώ και χρόνια, με το πιο απλό παράδειγμα της στήριξης και συμμετοχής στη συλλογικότητα των Radical Fans United (γιατί είναι γελοίο να κάτσω να σου γράψω βιογραφικό και των 2 μας). Αυτό, όσον αφορά την απελπιστικά άστοχη αναγωγή και τις πομπώδεις αναφορές σου πάνω σε θέματα πολιτικής / γηπεδικής επικαιρότητας…
Η Athens Voice και η Lifo δείχνουν να μην μας έχουν ανακαλύψει ακόμα μέχρι στιγμής (γιατί τα δελτία τύπου του event μας, τυχαίνει να τα στέλνουμε κιόλας προσωπικά και όχι από μεριάς μαγαζιού, μόνο στους supporters που εμφανίζονται και στο δελτίο), οπότε μην αγχώνεσαι από τώρα…
Πέραν αυτών, το συγκεκριμένο event φέρει και κάποια “extras” (όπως είναι τα αυτοκόλλητα, το album… μαλακίες μωρέ τωρά… έτσι δεν είναι?), ο δημιουργικός χρόνος και τα χρήματα που ξοδεύουμε καθαρά προσωπικά για να δημιουργήσουμε κάτι διαφορετικό σε επικοινωνιακό επίπεδο (με ελεύθερη διάθεση σε όποιον θέλει), τα οποία δεν διεκδίκησαν δάφνες επαναστατικότητας…
Καλύτερα λοιπόν να περνάει ο εγκέφαλος σε ένα mode επεξεργασίας κάποιων πραγμάτων πριν φτάνουμε στο επίπεδο μιας γεμάτης-κόπο συγγραφής μπουρδολογίας, γιατί η επιδερμική ανάλυση πάντα βολεύει πολλούς (και μιας και μίλησες για αντιφασισμό, ξέρεις μάλλον ποιοί είναι μανούλες σε αυτά…)… ή πιο απλά ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ, ΡΩΤΑ.-
Σε ένα αστείο σχόλιο με ένα κλισέ ψευδώνυμο,γράφτηκε μια τόσο σοβαρή απάντηση…
Η γελοιότητα φαίνεται πως περισσεύει τον τελευταίο καιρό.
υ.γ.
Φαντάσου,ΝΑ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ το event!!! A και κάτι ακόμη, “επανααστατόμετρο” εκεί που σας παίρνει,όχι στο HUMBA!
Μάλλον φίλε diego δεν είσαι καλά ενημερωμένος. Πρώτα από όλα το περιοδικό δεν διατίθεται από αυτοοργανωμένους χώρους (πλην δυο εξαιρέσεων) αλλά από βιβλιοπωλεία, συνδέσμους και χέρι με χέρι. Δεύτερον το HUMBA δεν είναι πολιτικό έντυπο. Είναι ένα φανζίν που μιλάει και γράφει για τα σπορ, τους οπαδούς και την κουλτούρα τους, και το γήπεδο αλλά από κοινωνική και πολιτική σκοπιά. Δηλαδή με άποψη. Τρίτον, θα υποστηρίζουμε πάντα φίλους, αναγνώστες και συνεργάτες του περιοδικού που με δικά τους έξοδα και μέσα προσπαθούν να φτιάξουν μια κατάσταση που σχετίζεται έμμεσα ή άμεσα με τη γηπεδική κουλτούρα και φυσικά βασίζεται σε μια λογική που μας κάνει. Και το project των παιδιών είναι τέτοιο.Τέταρτον, δεν πρόκειται ποτέ από το περιοδικό να πουλήσουμε πολιτική άποψη, ιδεολογία και επαναστατικό lifestyle. Γιατί αυτό και αν είναι πιο επικίνδυνο από τους “φλώρους” και τους “ανφάν γκατε”. Πέμπτον, μας αρέσει η αυστηρή κριτική είτε για αυτά που γράφουμε είτε για αυτά που κάνουμε. Αλλά να ξέρουμε ποιος την κάνει, από ποια σκοπιά και με τι κίνητρα. Εμάς ξέρεις που και πως θα μας βρεις. Έχουμε τηλέφωνα επικοινωνίας, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, συγκεκριμένα σημεία διεύθυνσης. Εμείς δεν ξέρουμε. Και στην κριτική και την ανταλλαγή απόψεων πρέπει να υπάρχει ισοτιμία. Για να υπάρχει και εμπιστοσύνη. Και αυτό στο περιοδικό είναι αδιαπραγμάτευτο.
Ντου από παντού και η μπάλα στην εξέδρα!
Ξεκινώντας από το τέλος:
Sotrek, το περιοδικό διατίθεται ΣΕ τέτοιους χώρους και όχι μόνο (π.χ. η τελευταία εκδήλωση-συναυλία στη Ν.Ιωνία) κάτι που δείχνει μια στόχευση και σκιαγραφεί ένα προφίλ με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.Εάν όχι τότε μιλάμε για τακτική μάρκετινκ που δεν νομίζω ότι ισχύει, για αυτό και μιλάω για αντιφάσεις(αυτή είναι η μία).Το περιοδικό δεν είναι ΜΟΝΟ πολιτικο αλλά ΚΑΙ, καταλαβαινόμαστε νομίζω.Το τι θα υποστηρίξεις το ξέρεις εσύ, εγώ όμως (και όχι μόνο) θα το κρίνω σ’αρέσει δεν σ’αρέσει.Πολιτική άποψη υπάρχει (τα άρθρα π.χ. για την Rayo, και την Τουρκία τι είναι?) ταμπέλα δεν υπάρχει και συμφωνώ.Άλλο απολιτίκ-φλώρος-χίπστερ, δηλαδή ουσιαστικά στήριγμα του συστήματος (εκτός και αν διαφωνείτε) και άλλο η έλλειψη ταμπέλας.Επίσης εγώ δεν επιλέγω ανάμεσα σε lifestyle όποιο και αν είναι αυτό, εσείς διαλέξατε και αναλάβετε τις ευθύνες σας. Το μαγαζί ξέρετε που είναι και τι είναι (εναλλακτικούρα του κερατά).Έρχεται σε αντίφαση με αυτά που υποστηρίζετε ναι ή όχι εκτός και αν ο σκοπός αγιάζει τα μέσα….
Εμπιστοσύνη υπάρχει η οποία έχει χτιστεί εδώ και καιρό όμως καποια πράγματα δεν καταπίνονται αμάσητα.Όταν αναφέρεσαι στην κρίση και τα λαικά στρώματα και έχεις πάρει θέση υπέρ τους δεν πας να νταλαβερίζεσαι με τους παραμύθες της Αθηναικής νύχτας (που πουλάνε άποψη), ούτε στηρίζεις φασούλες δίπλα σε χλιδάτα στέκια.Προκαλείς απλά και ξάστερα!
ΠιΖήτα: Γιατί δεν το οργανώνετε, να βάζαμε και το επαναστατόμετρο να δούμε τι θα έδειχνε? Νομίζω ότι ξέρεις τι….
Johny Negri: Αν δεν σου αρέσει η διαδικτυακή “ελευθεριότητα” απάντησε μέσω εφημερίδων, ξέρεις ποιές…τις έχω αναφέρει, ταιρίαζουν και στο ύφος του μαγαζιού που παρτάρατε
Γράφεις στο περιοδικό, σε στηρίζει και δεν έχει καμμία σχέση, πως το λέμε αυτό στρουθοκάμηλο?
Το τι θα κάνεις εσύ και το παρεάκι σου μου είναι εντελώς αδιάφορο, όχι όμως και το περιοδικό εκεί αλλάζει το πράγμα. Συνάφεια λόγου και πράξης το είπαμε πριν δεν θέλει άλλη εξήγηση.
Το βιογραφικό σου κράτα το για τα αφεντικά σου που από ότι φαίνεται είναι και φιλεύσπλαχνα, ας τα τιμήσουμε με ένα παρτάκι και ας δώσουμε και μια πιο (πως το ειρωνεύτηκες?) radical(fu) αίσθηση στο μαγαζάκι μας.Επίσης αφού είσαι οπαδός της φιλανθρωπίας των “από τα πάνω” δηλαδή των αφεντικών με “τα ποιοτικά χαρακτηριστικά” προσκύνα τους εσύ ανοιχτά και ξάστερα και μη μιλάς στο όνομα των rfu.
Α και κάτι άλλο, είσαι τόσο σίγουρος ότι εκεί και τριγύρω δεν παίζουν νταλαβέρια με μπάτσους και μπράβους-φασίστες ή άλλα ντιλεριλίκια τα οποία τα κάνουν απλοί καθημερινοί άνθρωποι (η καλύτερα “ποιοτικοί)? Στα εξάρχεια και στο γκάζι που αναφέρεις παίζουν αβέρτα, εκεί τι τους εμποδίζει ο Αι γιώργης? Η μήπως είναι πιο διακριτικοί και με στυλ?Ξέρεις, να μην φαινόμαστε και τόσο πολύ γιατί δημιουργεί ένταση που είναι αντίθετη με την cool ατμόσφαιρα που θέλουμε να πουλήσουμε…..
Εσύ μπορεί να γουστάρεις την κανονικότητα εγώ δεν την γουστάρω, ειδικά όταν αυτή σημαίνει καθημερινή αθλιότητα όπως σήμερα. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και κρίνεται για αυτό. Αν εσυ θες να ταυτιστεις με το lifestyle τότε να είσαι έτοιμος να δεχτείς κριτική για αυτό, εκτός εάν θεωρείς ότι δεν τρέχει μία.Όμως ότι και να λες στην ίδια κολυμπήθρα του lifestyle βαφτίσανε και τα φασιστάκια κάτι που τουλάχιστον για μένα είναι κομβικό για να διαχωρίσω την θέση μου (τουλάχιστον).
Τέλος η επιδερμικότητα μάλλον αφορά εσένα,εσκεμμένα ή όχι, καθώς είτε είσαι άσχετος διότι δεν αντιλαμβάνεσαι βασικούς κανόνες του θεάματος ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις αφού βιοπορίζεσαι και δεν θες να δαγκώσεις το χέρι που σε ταίζει ή πιθανόν να σε ταίσει, οπότε συνέχισε να γλείφεις. Εσύ όμως όχι εγώ!
Υ.Γ. εγώ δεν θεωρώ μαλακίες τα χαρτάκια γιατί με αυτά μεγάλωσα.Εσύ τα ξεφτιλίζεις όταν τα μετατρέπεις σε cult event για χαζοχαρούμενα χιπστεράκια.Τουλάχιστον ας έβαζες και λίγο μέταλ έτσι για να ήσουν όντως στο κλίμα (Ο Κασκαρίνο όταν ήταν στην μίλγουολ η μέταλ σάρωνε) αλλά ξέχασα “χαλάει τη φάση” .
Είπα να μην γράψω αλλά επειδή δίνω κι εγώ κανένα άρθρο στο περιοδικό κι επειδή είναι πραγματικά ότι καλύτερο παίζει στην εγχώρια σκηνή από φανζίν, διάβασα ότι έγραψες 5-6 φορές τη λέξη κριτική, όταν κάτι βγαίνει στη κυκλοφορία όπως ένα περιοδικό θα δεχτεί κριτική, όμως η κριτική δεν θα γίνει ποτέ πίσω από την ανωνυμία του Internet. Aυτό δεν είναι κριτική, επίσης δεν μπορείς να κρίνεις τι πρεσβεύει ο καθένας στο περιοδικό εφ όσον δεν ξέρεις κάποιον προσωπικά άρα και το τι έχει κάνει για τις ιδέες του και τα πιστεύω του, επειδή ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω με τι χαλάστηκες ότι το site του περιοδικού ”διαφήμισε” ένα event σε trendy μέρος; Ότι μέσω του event δίνονται χαρτάκια και είναι ντροπή να δίνονται σε χιπστεράδικα μέρη όπως είπες; Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει.
Ξέρεις εσύ αν αυτοί που παίζουν μουσικοί είναι άνεργοι ας πούμε και αυτός είναι ένας τρόπος να βγάλουν τα έξοδα τους;
Αν έχουν νταραβέρια οι μπράβοι κι οι φασίστες εκεί δεν είναι θέμα του περιοδικού να τα κόψει αλλά της κοινωνίας που έχει μάθει να αδιαφορεί για τα πάντα, το τι έχει κάνει ο καθένας μας σε τέτοιοες καταστάσεις στο ξαναλέω δεν θα το κρίνεις εσύ πίσω από ένα σχόλιο και δεν μπορώ να πω περισσότερο από το ιντερνετ. Μετρητές αντιφασισμού και στάσης ζωής εγώ προσωπικά δεν δέχομαι από κανέναν. Το να δείχνεις πως γουστάρεις μια φάση στην οποία έσκασαν και οπαδοί δεν είναι ούτε ντροπή ούτε σκύψιμο στα κεφάλια των αφεντικών.
Είναι δικό σου θέμα τι πιστεύεις αλλά χαρακτηρισμούς όχι. Όσο για τα κέντρα που λες ότι διακινείται το περιοδικό έχει περάσει από το μυαλό σου ότι οι άνθρωποι παίζουν να έχουν γνωρίσει προσωπικά άτομα από το περιοδικό να ξέρουν τι πρεσβεύουν και τι έχουν κάνει και να γουστάρουν να διακινούν το περιοδικό στα στέκια τους;
Επίσης φασισμός είναι και να χωρίζονται περιοχές, η μία είναι αποδεκτή ενώ η άλλη όχι. Α και lifestyle σε περιοδικό που δεν έχει μισή διαφήμιση σε 3 χρόνια που βγαίνει μπααααα.
Καλή η κριτική και καλοδεχούμενη απλά να ξέρουμε και το λόγο για τον οποίο γίνεται να μην είναι στείρα και χωρίς νόημα δηλαδή.
Προσωπικά πιστεύω πως αν ήξερες κάποιο από τα άτομα δεν θα έγραφες κάτι τέτοιο. Η κριτική λοιπόν για εμένα ήταν άστοχη κι άδικη και το κλείνουμε εδώ, μέσα από τα ίντερνετ δεν φτιάχτηκαν ποτέ συνειδήσεις.
Diego,έχουμε δώσει ΚΑΙ απαντήσεις σε 5 ερωτήσεις ανθρώπου που εργαζόταν στη LIFO.Έχεις κανά πρόβλημα; Αν ναι,στείλε μας email με ονοματεπώνυμο κι όχι κλαψουρίζοντας εδώ μέσα με αναπαραγωγή όλου του ξύλινου λόγου που διαθέτεις…
Το τί θα οργανώσουμε και τί θα στηρίξουμε είναι προφανές,δικό μας πεπόνι και μαχαίρι.
Το “επαναστατόμετρο” το έχω κάψει από το 2003 (που “Γένοβα θα γινόταν η κάθε συνοικία”…).
υ.γ.
επίσης,όπως θυμάμαι δεν έχουμε οργανώσει-ακόμη-καμία εκδήλωση σε χώρους που υπερασπίζεσαι εσύ ως “ανοιχτούς”.Ίσως επειδή το γήπεδο το ξέρουν μόνο από τα “αντίφα πανιά”.
“Ντιέγκο”… (ή αλλιώς “πέταξα ένα κλισέ nickname με ποδοσφαιρικές αναφορές για να παραθέσω ένα κύμα ασύνδετων κραυγών με συγκρουσιακή σάλτσα, μπερδεύοντας στο μυαλό μου την πραγματικότητα, τα πράγματα που επιμένουν να μου λένε και να γράφουν, με πράγματα που διάβασα στα γρήγορα σε 2-3 μπροσούρες που τσίμπησα τυχαία στη φοιτητική μου ζωή”…)
Για τελευταία φορά γράφω πάνω στις χωρίς αρχή-μέση-τέλος εξωφρενικές μπουρδολογίες σου, που κρύβουν (όχι τόσο επιδέξια) μια κάποια υστερία, για κάποιο λόγο… Συγχώρεσέ με αλλά δεν έχω τόσο ελεύθερο χρόνο όσο εσύ, για να μπλέκω σε διαδικτυακούς καβγάδες καφενειακού τύπου. Εκτός αν είσαι τρολ, μιας κ τέτοια επιμονή με αυτό τον τρόπο κ λόγο, παραπέμπει μόνο σε ακραίες κατηγορίες διαδικτυακής συγγραφής… Τελοσπαντων.
Εσύ ξέρεις καλύτερα τα γούστα, τα πεπραγμένα, το επαναστατικό στάτους κ τις επιλογές μας. Ξέρεις πολύ καλά κ ότι είμαι φανατικός αναγνώστης της στήλης “Σε είδα” της AV αλλά κ των ζωδίων της Lifo (είναι πιο εμπεριστατωμένα, η αλήθεια να λέγεται) . Ξέρεις και τον Γκυ Ντεμπόρ (από τότε που ήσασταν φαντάροι). Ξέρεις επίσης ότι γλύφω τρελά τα αφεντικά μου, γιατί ξέρεις που, πώς κ με τί συνθήκες έχω δουλέψει έως τώρα, τη συμπεριφορά που έχω επιδείξει επί δουλειάς, τί αφεντικά είχα, τί έλεγα μαζί τους, τον όγκο δουλειάς ή τις εργατοώρες σε συνδυασμό με το τί έχω πληρωθεί – πληρώνομαι… Γενικά, τα ξέρεις όλα για όλους μας.
Διαφορετικά: δεν ήξερες που δεν ήξερες, δεν ρωτάς από πριν, επιμένεις να μη θέλεις να μάθεις, να γνωρίσεις ρε παιδί μου από κοντά εμάς τους “χίπστερς, κωλογλύφτες των αφεντικάνων, ξεφτίλες του lifestyle (που δεν παίζουμε κ μέταλ για να το γλυκάνουμε τουλάχιστον)”…
Σε πιο απλή μετάφραση και επειδή εγώ σου μιλάω με γεγονότα βάσει του τί έχεις επιδείξει έως τώρα: είσαι ένα παράδειγμα κλασσικού ψευτογαμάουα κομπλεξικού και ημιμαθή ελληναρά, με προσωπείο αντιφα-, αντιμπα-, αντικλα-, οτιδήποτε, που εκτός αυτών επιλέγει να παίξει με θεαματικούς όρους και ανώνυμα σε ένα διαδικτυακό topic. Αν δεν ήσουν, δεν θα έγραφες τέτοια ανεκδιήγητα. Απλά πράματα.
Συνέχισε να επιμένεις μπουρδουκλώνοντας επικίνδυνα, πράγματα που γράψαμε όλοι όσοι σου απαντήσαμε, να μας κάνεις μαθήματα διαδικτυακά και τη μούρη κρέας πίσω από την οθονάρα σου, να κρύβεσαι στην ανωνυμία σου όταν άλλοι εδώ έχουν σαφή σημεία που μπορείς να τους βρεις αν θες να κάνεις ανθρώπινο διάλογο – αντίλογο – κουβέντα – γνωριμία – κράξιμο – οτιδήποτε. Αλλά ποτέ δεν θα έρθεις, το ξέρεις καλά……. Μείνε λοιπόν εκεί χωμένος, στη μικρο-μεσοαστική σου γυάλα και να τρως δημιουργικό χρόνο και από άλλους ανθρώπους.
αντι-ΥΓ. Όταν ο Κασκαρίνο ήταν στη Μίλγουωλ, ήταν κ στα φόρτε του το shoegaze κ το indiepop..
Αλλά… “ο τεμπέλης δουλειά δεν είχε κ ζύγιζε τα @@ του” λέει μια παροιμία…
.
Επειδή και μένα με έχει κουράσει η φάση θα απαντήσω όσο πιο απλά γίνεται και τέλος, άλλωστε νομίζω ότι όσοι θα διαβάσουν τα ποστ θα βγάλουν τα συμπεράσματά τους.
Andy: Ο στοιχειώδης χρήστης του διαδικτύου γνωρίζει τα θετικά περί της ανωνυμίας και για αυτό και υπάρχουν τόσοι που την υποστηρίζουν οπότε μην ασχολείσαι με αυτό και επικεντρώσου στην ουσία, στην πράξη δηλαδή. Το περιοδικό στήριξε ένα event σε ένα trendy (όπως λες και εσύ) μέρος. Με όλα όσα έχει δείξει το περιοδικό μέχρι τώρα πιστεύεις ότι ταιριάζει στον χαρακτήρα του, ειλικρινά.Είναι trendy αυτό που γίνεται με μπάτσους και φασίστες στο γήπεδο ή μήπως είναι trendy η περίοδος και οι καταστάσεις που περνάμε τώρα? Μόνο τον τελευταίο μήνα έχει γίνει της κακομοίρας και τολμάμε και συζητάμε για trendy φασούλες?
Ας το κάνανε οι ίδιοι οι παραγωγοί για πάρτη τους (who cares?) αλλά όταν βάζεις το logo σου αλλάζει το πράγμα, δίνει ένα στίγμα, ελπίζω να καταλαβαίνεις.
Όταν έχεις αυτή την πολιτική στις διαφημίσεις, όταν έχεις κρατήσει (μέχρι στιγμής) ένα πολύ καλό προφίλ με έμμεση και (γιατί όχι) άμεση πολιτική-κοινωνική προσέγγιση των γηπέδων, δεν βλέπεις ότι ευτελίζεται η προσπάθεια σου με τέτοιες κινήσεις? Ας εξηγηθώ καλύτερα: το trendy μαγαζάκι δεν διαφέρει σε τπτ από τα λοιπά αντίστοιχα μαγαζιά της περιοχής και όχι μόνο βέβαια εκτός και αν θεωρείται διαφορά το « εναλλακτικό περιτύλιγμα».Το ίδιο ισχύει και με την συνθήκη της νύχτας, εδώ και αν δεν υπάρχουν διαχωρισμοί.Βέβαια η περιοχή όπως και η κάθε περιοχή, έχει τον δικό της χαρακτήρα όσο και αν κάποιοι προσπαθούν να το αρνηθούν αυτό και φυσικά χαρακτηρίζεται και από τον κόσμο που πάει και από το τι “πουλάει” (είναι το παιχνίδι του θεάματος και του lifestyle αρέσει δεν αρέσει, τι να κάνουμε). H συγκεκριμένη περιοχή χαρακτηρίζεται από ένα φουλ απολιτίκ lifestyle και αυτό πουλάει. Άλλες πουλάνε άλλα (λούμπεν, σκύλο, κλπ).Κάνω λοιπόν την σύνδεση και λέω, είναι το Humba no politika? Εδώ γίνεται χαμός για το no politika στα γήπεδα και θα στηριχθεί event σε απολιτίκ μέρος? Συμμετέχεις π.χ. στις «Αναιρέσεις» και έχεις ξεκάθαρη αντιφασιστική θέση (τους είδατε τους λατσιάλι?) και πας και κάνεις εκδήλωση σε μαγαζί και μάλιστα σε τέτοιο μέρος? Απλά δεν μου κολλάει ρε φίλε.
Έγινε κατανοητό?
Για τα άλλα που αναφέρεις δεν φταίει φυσικά μόνο η “κακούργα η κοινωνία” αλλά και εμείς με την σειρά μας όταν στηρίζουμε ή μετέχουμε σε τέτοια σκηνικά ειδικά εφόσον είναι επιλογή μας και όχι εξαναγκασμός.(To event είναι επιλογή).
Πιζήτα:Πέρασες από το ΣΕΚ ή το Φόρουμ? Για αυτό το έκαψες. Η πλάκα είναι ότι 5 χρόνια αργότερα σε σχέση με αυτό που έγινε εδώ η Γένοβα ήταν παιδική χαρά. Εσύ άραγε που ήσουν, διάβαζες, δεν σου φαίνεται!
Negri:Άλλα σε ρωτάω άλλα απαντάς και συνεχίζεις, ξέρεις πως λέγεται αυτό?
Με τον Γκυ όντως ήμασταν φαντάροι και μου έμαθε αυτά τα ACAB, τα αντιlifestyle, τα αντιεμπορικά και δεν χαλιέμαι.Είμαι τζάμπα μάγκας και έχω και παρα πολλά φράγκα και επειδή βαριέμαι είπα να την πέσω στο Humba! Δεν περίμενα όμως ότι θα ανακαλύψω εσένα τον νέο Μπ. Ξανθόπουλο που τον ρωτάω γιατί έγινε η εκδήλωση σε μαγαζί και μάλιστα εκεί και μου δίνει για απάντηση αγιογραφία του αφεντικού του και του τσιφλικιού του.Συνέχισε καλά πας, μην ξεχάσεις αύριο που είναι και απεργία να κατεβάσεις τα ρολλά!
Υ.Γ. Σου είπα ΚΑΙ μέταλ, (πάλι διαβάζεις ότι θέλεις).Στην Αγγλία όντως έπαιζε αυτό που λες, όμως εδώ στο Ellada στα μετρημένα στα δάχτυλα οπαδικά στέκια της περιόδου (Όμπρε, Canyon, Crazy, Χωρίς Ανάσα κ.α.) έπαιζε μόνο μέταλ και οπαδικό μπρελόκ (το ξέχασες αυτό στο event) τα υπόλοιπα ούτε μυρωδιά. Αλλά ξέχασα, χαλάει την alternative φάσσση!
EΛΕΟΣ!!!
το να μπερδεύει κάποιος το αναπαραγωγικό του μόριο με τον εξοπλισμό περιποίησης των μαλλιών του, είναι ένα από τα συνηθέστερα φαινόμενα στο ελλαδιστάν
το χειρότερο είναι όταν αναγκαζονται οι υπόλοιποι να τον λουστούν, κι αυτόν και την ισοπεδωτική συμπεριφορά του
ακόμα χειρότερο δε, όταν αυτή έρχεται με μεταλλαγμένο επαναστατικό πρόσωπο, αφού έχει προλάβει να αυτοαναιρεθεί βέβαια πάνω στην όλη ανευθυνότητα της
μην μασάτε από την απύθμενη ηλιθιότητα μάγκες, άλλωστε παρόλο που κι εγώ συμβαίνει να μην είμαι φαν του συγκεκριμένου μαγαζιού, αναγνωρίζω στο όλο εγχείρημα πολλά όμορφα και έξυπνα χαρακτηριστικά, που λείπουν από ένα σωρό άλλες εκδηλώσεις
άλλο η διασκέδαση και η μουσική και άλλο τί κάνει ο καθένας στο δρόμο, το γήπεδο και τη δουλειά του
ο δρόμος για την επανάσταση, αν μη τι άλλο μοιάζει ακόμα μακρύτερος με ντιέγκους και ομοιους
καλά μας λέφτερα μυαλά
Και να φανταστεί κανείς πως εμείς απλώς δώκαμε το αλληλέγγυο ΟΚ μας για να μπει ως “προμο” στο αφισάκι (διαδυκτιακό κυρίως) της εν λόγω φάσης.
Βοήθειά μας δηλαδή να αναλωνόμαστε τόση ώρα με τέτοια.